Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

Αποκαλυπτήρια

Είπα να σας αποκαλύψω κάτι από τον εαυτό μου, έτσι σας βάζω μια φωτογραφία μου! Φυσικά λείπει το κεφάλι αλλά βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει. Η φωτο απο τα χεράκια της μεγάλης μου και αν σας παραξενεύει το ντεκόρ στον τοίχο, αυτό είναι από το δωμάτιο της.

Αυτά επί της ευκαιρίας που τέλειωσε το crisp rectangle tunic top πλεκτό που σας έλεγα, το πρώτο μετά από τρια χρόνια με σμίλες. Με απογοήτευσε κάπως γιατί θα το ήθελα λίγο πιο στενό αλλά δεν πειράζει.

Είχα αγοράσει πέντε κουβάρια νήμα και τελικά χρησιμοποίησα μόνο τα τρία έτσι χθες τις πήρα πίσω και πήρα κάποια άλλα νηματα που αν όλα πάνε καλά θα γίνουν και αυτά πουλόβερ. Εν τω μεταξυ ξεκίνησα και φτιάχνω και αυτό. Δυό μέρες το άρχισα και προχώρησα αρκετά. Λίγο με το νήμα δεν είμαι πολύ ευχαριστημένη, είναι λίγο τραχύ στη υφή αλλά ας μην προδικάζω, να το δω τελειωμένο.

Είχα και μια ευχάριστη έκπληξη από την αδερφή μου που θέλει να μάθει να πλέκει. Θέλει να φτιάξει ένα κασκόλ και προβληματιζόμαστε αν πρέπει να το κάνει με σμιλί ή με σμίλες. Της είπα να διαλέξει πρώτα το μαλλί και μετά να αποφασίσουμε. Ήδη με διασκεδάζει η σκέψη να καθόμαστε και να πλέκουμε παρέα!



17 σχόλια:

  1. excellent job girl


    τι εν τζείνο πας τα μαλλιά σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιούξ! Ενόμιζα μόνον εγώ το εθώρουν :ζ

      Διαγραφή
    2. Μα ειδες τι τέλεια κόμμωση που έχω;

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!! Ζηλεύω το ταλέντο σου :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω! Μα τι ταλέντο, εκαμα ότι έλεγαν οι οδηγίες.

      Διαγραφή
  3. Πααααάρα πολλα ομορφο! Βεβαια παιζει ρόλο και το μοντέλο!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα, το μοντέλο πρώτο πραμα, δεν το συζητάμε. Ειχα σκεφτει να το φορέσει η μεγάλη και να βγάλω εγώ τη φωτογραφία αλλά δεν θα έδειχνε πάνω της σωστα.

      Διαγραφή
  4. Πολυ καλο! Πάντως και το χρήμα των ματιών σου ειναι παράξενο!
    Άσχετο, αλλα το επιπλουδι δίπλα εν Ικεα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το επιπλούδι ειναι απο ΙΚΕΑ, ειναι εκεινο που εχουν στο τμημα παιγνιδιων με τα πολυχρωμα κουτια. Εχουν από ενα οι κόρες για να βάλουν τα παιχνίδια τους.

      Διαγραφή
  5. πολλα ωραιο το τρικο...αλλα τωρα εγω κρουζω: εβαλες φωτογραφια σου που δεν φαινεται το προσωπο! εννα σπασω αν δεν δω το προσωπο σου! ααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλα ωραιο Σμιλουι μου! Τζαι το χρωμα του εν ομορφο... παει με τα μαθκια σου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες ήντα τελεια τα μάθκια μου, χαίρομαι που τα πρόσεξες!

      Διαγραφή